sâmbătă, 2 iulie 2016

Necazurile colegii de camera.

Acest lucru sa întâmplat cu mine câțiva ani în urmă, la Universitatea de Arte din Philadelphia.
Anul meu al doilea de studentie, am odăi cu o fată pe nume Kara. Ea a fost un solist de jazz, dar interesul ei principal a fost operă. Am avut o cameră mică la etajul șase al unui dormitor comun numit Juniper Hall. Zidurile erau subțiri, și cântând și voce practicile ei noaptea târziu m-ar ține până târziu. După o lună sau cam asa ceva de somn pierdut, am convins-o să se mute practicile ei noaptea târziu la studiourile de muzică în teatru Merriam construind un bloc distanță.
In jur de opt o oră de seară, Kara a anunțat că va fi târziu pentru a practica un recital viitoare și, probabil, nu ar fi acasă până în jur de miezul nopții. O mare, m-am gândit, asta înseamnă că pot merge la culcare devreme (am fost batut ... Am avut o zi oribilă în calitate de studio, și era pregătită să treacă de îndată ce am luat cina). Ea a spus Goodnight și a plecat, muzica de cafea și foaie în mână.
Am făcut niște brânză la grătar și supa, inghitita-l în jos, și imediat a început să se pregătească pentru culcare. Când am ieșit de la duș, pleoapele mele au fost atât de grele am putut cu greu perie dinții. Am tras pe PJ mea și se târî în patul de sus al nostru pat supraetajat. Am fost, de îndată ce capul meu a lovit perna.
Ar trebui să ia o secundă pentru a descrie structura apartamentului nostru. La intrarea in apartament, dormitor a fost printr-o ușă imediat la stânga. baia noastra a fost in dormitor, doar trecut paturi supraetajate (UARTS este frumos în sensul că nu trebuie să împartă băi).
Oricum, m-am trezit la sunetul închiderii ușii apartament. Am deschis ochii, și amețită verificat telefonul meu: la miezul nopții pe punct. M-am rostogolit înapoi peste și închise ochii. Am auzit Kara intră în cameră și să oprească în fața patului supraetajat. Verificare pentru a vedea dacă sunt de fapt adormit, m-am gândit. Ea a prins pe pat de sub mine, ceea ce era ciudat, ca ea a fost o stickler pentru perierea dinților ei și a spăla vasele înainte de culcare. Apoi, din nou, examenele au fost doar în jurul valorii de colț, și tot ce au fost epuizate. Salteaua sub mine scârțâiau, iar apoi a fost tăcut. N-am putut auzi chiar și respirația.
Am început să alunece din nou. Am fost doar pe marginea somnului profund când am fost uimit din nou trezit de un zgomot.
O cheie în broască. Deschiderea ușii.
Iar Kara intră apartamentul nostru, fredonând o melodie de operă.
Salteaua sub mine scartaiau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu