luni, 4 iulie 2016

Grozavul si puternicul Oz.

Nu toate povestile cu fantome sunt înfricoșătoare, dar ele pot trimite în continuare frisoane jos coloanei vertebrale.

Bunicul meu a fost un pastor luteran. Crescând el a avut patru frați. Sotia lui, bunica mea a fost doar un copil și o femeie divortata, o pată teribilă în 1950, când au casatorit. Primul ei soț a fost abuziv, dar chiar și cu acea justificare o femeie divorțată căsătoria un ministru în acea zi și de vârstă a fost o anomalie. În afară de asta, știu extrem de puțin despre bunicii mei.

Această poveste este despre bunicul meu. "Bunicul Boo" l-am sunat, deși el nu a fost niciodată înfricoșător pentru noi. El a avut un râs mare consistent și ar lua, uneori, drum lung acasă în jos un deal mare, așa că burticile noastre ar arunca. El ar lăsa să ne decora biroul lui cu serpentine când ne-am dus să viziteze și să ne întruchipat reciproc figura misterioasă a "Oz" pe care sora mea și am visat într-o zi ca și copii. Gluma blocat.

De fiecare dată când am vizitat vom imbraca un manechin într-un costum și poziționați-l în partea de sus a scării, spunând că Oz a venit să viziteze. De-a lungul anilor, am început să trimită casete înainte și înapoi, de vocile noastre înregistrate profund modificate, dă drept mereu Oz. El a avut, de obicei, o ghicitoare sau gluma pentru noi, uneori, el ne-a spus să fie bun sau se bucură de o excursie viitoare. La rândul său, vom crea casete și le trimite la el. El a crezut că suntem extrem de talentat, și s-ar spune cineva care ar asculta că sora mea și am fost de gând să fie radiodifuzorilor celebri într-o zi.

...

Îmi amintesc ziua bunicul meu a murit. Acesta a fost 1 martie 1991. Eram tânăr și fusese bolnav, atâta timp cât am putut aminti. El a fost întotdeauna în și în afara spitalului, care are unele proceduri sau rularea niste teste, dar care nu înmuiată zambetul lui. moartea lui nu a fost neașteptată. Ne-am dus să-l viziteze în spital, înainte de a muri. Îmi amintesc că am cules cele mai bune tinuta mea; Cred că am știut că a fost ultima dată când am să-l văd în viață.

Am călătorit din Pennsylvania centrale pentru înmormântare în apropierea Altoona. Acesta a fost programat pentru 4 martie ziua mea. Privind în urmă, am fost de neiertat egoist cu privire la aranjamentele. M-am rugat și a cerut ca ea să fie schimbată astfel încât am putut observa și Zi de naștere, atunci când nu a mers, am recurs la vinovăție.

"O să mă cicatrice pentru viață", i-am promis. Acest lucru nu sa dovedit a fi adevărate. Cel puțin, nu cred că a făcut-o.

"Nu voi fi niciodată în stare să sărbătorească o aniversare fără să se gândească la această zi", am marait. Acest lucru sa dovedit a fi adevărat, deși adesea reflecta mai mult asupra caracterului meu sărac decât orice alt aspect.

"Vei fi rău ai programat pentru acea zi", am amenințat. Acest lucru, ca și soarta sau alte forțe l-ar avea, de asemenea, s-au dovedit a fi adevărate.

...

Mătușa mea, unchiul și verii a venit de la Pittsburgh pentru vizionarea cu o noapte înainte de înmormântare. Așa cum am spus mai înainte, bunicul meu a fost un ministru și aproape întreaga parohie a ieșit să-i urez rămas bun. A fost exagerat de lungă și teribil de plictisitoare pentru sora mea, verii mei și cu mine.

În cele din urmă opt dintre noi s-au spus că am putea juca în liniște în celelalte camere ale casei funerare. Inainte de mult timp am găsit în bucătărie și a început să îndrăznești unul pe altul să consume pachetele de zahăr am găsit acolo. Pana in momentul in care vizionează sa terminat, iar părinții mei au venit să ne ducă am terori indisciplinat, pe bază de zahăr.

Ne-au toate ambalate în mașini și ne shuttled înapoi la casa bunicii mele, o casă cu trei etaje, cu o multime de dormitoare de rezervă pentru a dormi toți oaspeții. Am alergat țipând dintr-o camera, de mare pe zahăr și compania unul de celălalt. Mama mea și mătușa cumva ne-am spălat și a schimbat, apoi ne-au târât până la culcare, amenințând că, dacă nu ne-am spus în pat și du-te la culcare acolo ar fi un iad să plătească.

Acum, în familia verii mei există o competiție specială de naștere pentru a vedea cine poate dori de naștere fată / băiat fericit Ziua de naștere în primul rând, în ziua de mare. Asa ca in acea noapte, așa cum mi-a ascuns în mama mea, am fost promis un duș de naștere dorește în dimineața, chiar dacă era în aceeași zi ca și la înmormântare.

...

Nu am trezit la dorințele promise de naștere. Primul lucru pe care mi amintesc auzeam țipete. Ne-am trezit târziu, foarte târziu, deși nimeni nu putea spune exact cât de târziu la început. Puterea de ieșise peste noapte, cel mai probabil din cauza piciorului aproape de zăpadă care a căzut până acum. Fără a puterii, nici una dintre alarmele au plecat și ne-am fi cu toții la fel dormit cât mai târziu ne-am mulțumit.

Tata meu a trebuit să curgă afară și de foc în sus vagonul vechi pentru a vedea timp. Era 09:07 Înmormântarea a fost la 10:00, o jumătate de oră distanță în condiții de călătorie bune. Au fost opt ​​copii și cinci adulți din casă, care nu s-au revarsat, îmbrăcate sau hrănite. Consensul imediat a fost că am sari peste micul dejun și dușuri erau pe bază de necesități. Toată lumea a zburat în acțiune și, în mod miraculos, prin 9:30 am fost cu toții buckled în mașini și pe drum.

În mașina noastră a fost tatăl meu în spatele volanului, mama mea, sora și bunica. Noi arat prin zapada la un crawl disperat. Fiecare mile părea să meargă mai lent decât ultimul, cu zăpadă care se încadrează mai mult și mai rapid ca minutele bifate trecut.

Din cauza căderi masive de zăpadă am descoperit în curând traseul nostru planificat - vest pe Pennsylvania Turnpike - au fost închise în mod neașteptat. Am urmărit ocol pe autostradă în loc. A fost doar un obstacol minor; am putea face totuși tatăl meu a insistat, încercând să se convingă pe sine la fel de mult ca și noi ceilalți.

Noi nu am începe întâmpină probleme cu masina pana cand am fost obtinerea de pe autostradă. verii mei au fost în spatele nostru - toate cele opt dintre ei înghesuiți în mașina lor. Mama mea sa aplecat pe fereastră și flailed urgent la ei, încercând să comunice că avem nevoie pentru a trage peste. Ne-am oprit în parcarea unui Höss lui.

Nu a fost mai mult decât un picior de zăpadă pe sol până acum, iar opțiunile noastre se deteriorează rapid. Ne-ar veni toți la termeni cu realitatea tristă că am fost de gând să fie târziu. Acum se părea că nu s-ar putea face deloc. Așa cum tata și unchiul erau sub capota încercând să dau seama ce era în neregulă cu vagonul nostru, mătușa mea sa strecurat peste mine.

Ea a zâmbit slab și a lovit șolduri cu mine, încercând să se simtă starea mea de spirit. Am zâmbit cu jumătate de inimă la ea și a îmbrățișat haina mai strânsă ca cerul ne-au aruncat cu fulgi albi.

"Mă simt rău", a mărturisit ea. "În toate graba în această dimineață, am uitat să vă urez La mulți ani."

Am teleportat.

"Cine a fost mai întâi?", A întrebat ea.

"Tu", am spus. "Toți ceilalți au uitat."

O explozie de râs ea a biruit. Eram confuz; cum a fost amuzant? La fel cum ea a fost de oprire, un alt val de râs confiscate ei și, în curând ea a fost aproape sa dublat de râs atât de tare. Toata lumea se uita la ea de timp, ea a recăpătat calmul ei.

Ea a zâmbit, un zâmbet mare larg, care părea atât de la locul lor cu starea de spirit a dimineții. Ea se lăsă pe vine lîngă mine. "Bunicul Boo a amintit", a spus ea, făcând semn la mașină și zăpadă și lumea din jur. "La naiba, el a fost doar acolo trei zile și el execută deja locul. Presupun că nu a vrut înmormântarea lui să fie astăzi, fie ".

În cele din urmă, paisprezece dintre noi toți îngrămădite în mașina unchiului meu pentru ultimele cinci mile de călătorie. Noi nu am face la timp, dar am făcut-o. Pe drumul de intoarcere ne-am oprit la mașina părinților mei. A început imediat de această dată și a mers bine pentru excursie la cimitir și, mai târziu, înapoi acasă. Părinții mei nu a dat seama ce problema a fost.

...

Pe drumul de întoarcere spre Harrisburg după înmormântare, sora mea și am găsit o bandă nemarcat în bancheta din spate a vagonului vechi. L-am jucat mai târziu, când am ajuns acasă și a găsit un mesaj misterios înregistrat pe ea. Cu toate că nu a identificat reportofonul după nume, vocea suna prea asemănător cu Oz să fie oricine, dar el.

Banda a explicat că, uneori, viața nu merge drumul nostru, ci ca oamenii care ne iubesc vor încerca întotdeauna să facă tot posibilul pentru noi. Ea a semnat cu o promisiune pe care i-ar folosi întotdeauna fiecare resursă la dispoziția sa pentru a asigura fericirea noastră. El a făcut-o întotdeauna.

Când am încercat să reia mesajul, nimic nu a fost pe bandă, dar static.

...

Acesta a fost de 25 de ani de când bunicul meu a murit. În ziua de azi, cred că el a fost în spatele încercările în acea dimineață. Între viscol necinstiți, pană de curent și probleme cu mașina, este pur si simplu prea multe evenimente pentru mine să-l cretei până la o simplă coincidență. Și dacă asta nu era de ajuns, sora mea și cu mine am auzit mesajul fortuit pe banda finală a lui Oz.

Nu toate povestile cu fantome sunt înfricoșătoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu