joi, 30 iunie 2016

Site-ul de Entitati.

Până în această zi, nu am nici o idee despre ce am văzut.
Oamenii le spun pare că nu mă crezi, dar jur acest lucru este adevărat.
Un pic de fond înainte de a intra în ea.
Sunt un 29 de ani, muncitor în construcții. Sa-l faci din liceu. Structuri din metal și sheetrock cea mai mare parte. Sunt într-o formă decentă, fără antecedente de tulburări psihice în familia mea. Singura problema am dezvoltat de-a lungul anilor este o forma usoara de tinitus de a fi încăpățânat și a refuzat să poarte protecție pentru urechi. Ea vine în perioadele de tăcere, ca atunci când încerc să dorm. Așa că am încerca să păstreze televizor sau un ventilator pentru a anula afară de apel.
De lucru a fost obtinerea foarte lent în cazul în care am trăit, așa că am decis să se mute în Virginia. Am fost stau cu un prieten care mi-a luat un concert dulce, cu o companie locală de construcții la Norfolk Naval Base. locuri de muncă imens. clădire de cinci etaje, buildout complet de la sol în sus, bine plătiți, nu chiar aproape de locul unde am stat, dar unitatea nu a fost rău, atâta timp cât am făcut în trafic dimineața, înainte. Singurul lucru greșit la locul de muncă a fost maistru era un nemernic complet; mereu vorbind la noi lucrători în acest fel de ton pasiv-agresiv care ma făcut să vrea să-l lovi cu pumnul în fața lui. Dar, atâta timp cât am stat ocupat, el nu sa deranjat cu noi pentru mult timp. A fost un loc de muncă uriașă, iar el a avut o mulțime de oameni la bug.
Aproximativ 4 luni în loc de muncă, am rănit mâna mea dreaptă. Feliat degetul mijlociu pe o bucată de metal. Ea nu a durut deloc. Doctorul mi-a cusut sus a spus că a fost pentru că am tăiat atât de adânc, a tăiat nervii.
A doua zi, a trebuit să depună un raport de prejudiciu și totul. Seful meu a spus că o să mă pună la datorie lumină, și că nu am avut de a face nimic, cu excepția matura, până când mâna mea vindecat. Am fost tot pentru el. La fel de plata pentru munca usoara. Pentru prima săptămână, lucrurile au fost bine. Dar apoi a început să plictisitor. Vreau să spun, într-adevăr plictisitor. Zilele de târât pe, și m-am întrebat de ce ei nu au plătit doar eu să stau acasă. Așa că, în mod natural, am început să rătăcitor de locuri de muncă pentru a omori timpul. Pentru a verifica toate holurile, și au existat o multime de holuri. Într-adevăr lung și sumbru în căutarea atunci când acestea au fost doar gri, cărămidă peste tot în jurul. Unii chiar la partea de sus nici măcar nu au iluminat temporar, și ar fi fost smoală neagră în cazul în care nu au fost pentru ferestre uriașe decupajele de la fiecare capăt lasă în lumina soarelui. Am stat departe de aceste holuri. M-au speriat.
Într-o zi, m-am simțit plictisit, așa că am decis să merg pe jos în jurul valorii de-al patrulea etaj. Cele mai multe dintre lucrările au fost finalizate, iar nu existau alte meserii care fac munca acolo, la acel moment, așa că am avut totul pentru mine. Era în acea perioadă am observat tinitus meu a acționat în sus mai rău decât de obicei. M-am gândit cineva trebuie să fi avut un generator de rulare sau ceva, așa că am început să se miște spre celălalt capăt al holului. Aproximativ trei sferturi din drum, urechile mele incep dureros de apel. Am încercat lipit degetele în urechi și colibri, care face de obicei truc, dar sunetul a fost atât de intensă. Am inceput sa ma simt greata, și am căzut peste pe mâini și pe genunchi. Am fost pălmuirea urechile mele, încercând să facă opritorul de apel. Ochii mei au început udare, la un moment dat, pentru că am fost pălmuit capul meu atât de tare. M-am ridicat în genunchi, acoperind încă urechile mele, încercând să ajungă la picioarele mele, așa că am putut face la casa scării, dar sunetul era atât de intensă, fiecare mișcare am făcut trimis filare capul meu. În mișcare lentă a ajutat, dar nu prea mult.
Așa cum m-am întors, am observat pe cineva stând la celălalt capăt al holului lângă unul dintre decupaje ferestre. Soarele în spatele lui era atât de strălucitoare, tot ce am putut vedea era o siluetă. Am început să strige "Ajutor! Ajutor! "Cât de tare am putut, dar tipul nu se mișcă. M-am gândit că poate avea dopuri pentru urechi și dacă nu mă putea auzi, așa că am început să se miște spre el, încet, astfel încât capul meu să nu se rotească. Așa cum m-am apropiat, am început să observ lucruri pe care nu am avut înainte. În primul rând, tipul ăsta era imens. Cum ar fi, imposibil de imens. Capul lui a fost mic în raport cu corpul său și în partea de sus a ferestrei. umerii lui au fost foarte larg și de mare, aproape ca el a fost ridicând din umeri.
brațele lui erau lungi, atârnând în jos peste talia lui, cu degetele într-adevăr lungi pe fiecare parte. Eu încă nu a putut face orice caracteristici faciale, din cauza soarelui strălucitor în spatele lui, dar dupa cum am inceput sa realizez si aceasta persoana nu a fost normal, am sprijinit încet departe. El doar a stat acolo, uitându-mă la dreapta.
Am fost aproape la scări, atunci când acest lucru încet capul robinete la o parte, ca un câine face atunci când este confuz, și zgomote în urechi merge doar nebun. A fost extrem de dureros. La acea vreme, am crezut că urechile mele au fost sângerare. Am fost presare mâinile în urechi și să urle, dar a fost atât de tare, nu am nici măcar să mă aud țipă. Am scăpat din nou pe mâini și pe genunchi și a aruncat pe podea, până când am fost puking de aer.
M-am uitat în sus pentru a vedea dacă acest lucru vine după mine, dar am prins o ultima bucatica din ea deoarece a intrat într-o cameră din apropiere. În clipa în care a dispărut în jurul valorii de colț, soneria în urechile mele tocmai a oprit. La fel ca cineva a lovit butonul mut. Inutil să spun, am fugit naibii de acolo și nu privi înapoi.
Am stat departe de etajul al patrulea, pentru următoarele câteva luni. I-am spus câțiva oameni ce-am văzut, dar au pretins doar să fie interesați. Era cam la cinci luni după ce sa întâmplat atunci când am decis să mă întorc acolo sus.
Am verificat fiecare cameră. În cazul în care au existat semne de acest lucru, au fost mult timp plecat. M-am dus la fereastră unde a fost în picioare și a luat o măsurătoare. Partea de sus a ferestrei a fost de zece picioare nouă inci.
Eu încă mai au tinitus. Au existat câteva ori când mă ouatului în pat timp de noapte, iar sunetul devine dureros, iar eu lesina și verifica fiecare cameră din apartamentul meu.
Dar niciodată nu devine la fel de rau cum a fost în acea zi. Eu chiar sper că niciodată nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu