marți, 28 iunie 2016

Posibilitati.

Așa cum am întins în iarbă, briza caldă de vară rulare peste mine, nu mă pot ajuta, dar întreb ce am făcut să merit ce mi se întâmplase. N-am rănit într-adevăr pe nimeni, niciodată nu a dat nici un pui sau ceva de genul asta, dar hei, eu sunt doar o iau înainte eul meu. Pentru ca acest lucru să aibă sens trebuie să începem această poveste de la început.

Acesta a fost începutul lunii mai, iar vremea se în cele din urmă eliminate și s-a uscat un pic. Eram în drum spre casă de la locul de muncă, atunci când un semn pentru o grădină zoologică locală a atras atenția. Acesta a fost numit Castaniu-Doe Rosa, un loc de familie, unde vă puteți plimba în jurul valorii de, animale de companie și de cerb hranei pentru animale, precum și a se vedea alte animale cu blană. Un pic plictisit cu viata mea la momentul am decis că s-ar opri și să sprijine locul, hrana pentru animale și pentru animale de companie câteva animale, apoi capul acasă.

Așa cum am intrat în zona îngrădită am mers la capătul îndepărtat al unui iaz imens, spre un mic dolar, mai tânăr. Așa cum am abordat sa dovedit să se uite la mine și se îndreptă în grabă pentru a obține ceva de mâncare de la mine ... sau așa m-am gândit. Am ajuns să-i ofere un morcov; el înclină capul, ochii negri cu ochii direct în sufletul meu. Am stat de stoc încă un minut bun înainte de a vorbi, mă face să sară în surpriză.

"Bună ziua Neil," A vorbit cu o voce foarte asemănătoare cu Morgan Freeman, "Ești o persoană foarte specială și știu că o să mă ajute. Nu pot cere acest lucru de oricine. Chiar am nevoie de ajutorul tău și să aibă o favoare să-ți cer ".

"Poți vorbi ?!" I bîlbîi.

"Da, Da, eu sunt un cerb vorbesc, dar toate acestea la o parte, am nevoie doar de o mică favoare ușor. O să fac să merite și tu recompensa, chiar ".

"Cum poți ... un cerb mi-ai recompensa, un om? Ai de gând să-mi dai salata verde? ", Am chicotit.

"Tot ceea ce trebuie să faceți este să facă un semn, spunând:" a găsit câinele pierdut ", cu numărul de telefon mobil pe ea, apoi post-l în afara biroului principal."

"Asta ar minți. Nu am câinele cuiva. "

"Eu deja știu că o va face Neil, mai puțin întrebați-EY, mai mult do-ey." Se cerea, fluturand-l departe cu copita.

Lungă poveste scurtă am făcut ceea ce a cerut. Mai târziu în acea noapte am primit un apel telefonic, întrebând ce câinele am găsit a arăta ca, în mod ironic am găsit un câine în afara complexului meu apartament nu o oră mai devreme și l-a descris la proprietar. Se pare că au fost o familie foarte bogată și mi-a dat o recompensă de 20.000 de dolari pentru a găsi și având grijă de campionat lor, pâine pură. A doua zi m-am dus înapoi la grădina zoologică și magic cerb, unicornul a fost de așteptare pentru mine.

"Să-mi fie primul care să vă felicit pentru recompensa", el a început "să mă prezint numele meu este Deer, eu văd ce va fi și ce poate fi. După cum vă pot spune, eu fiind un cerb face face lucruri pe care vreau făcut din greu și sau imposibil pentru mine să se ocupe. Deci, din când în când am fost cunoscut de a căuta oameni speciali, cum ar fi de sine pentru a face aceste sarcini simple pentru mine și în a face acest lucru a primit o recompensă pentru acțiunile tale ".

"Acest lucru este prea bun ca să fie adevărat." Am mormait agitare cap.

"Vreau să știi că nu voi minți sau să faci nimic ilegal. Uneori lucrurile pe care le faci poate duce la ceva rau se intampla cu altcineva, dar în cele din urmă va fi echilibrat cu ceva bun se întâmplă cu tine. "

La început gândul de lucruri rele se întâmplă cu alții mă descurajat, dar nimic bun nu părea niciodată să se întâmple cu mine, așa că de ce nu schimba lucrurile un pic.

"Ce este în el pentru tine?", Am întrebat.

"Din sarcinile pe care le va realiza, voi fi capabil de a construi o capodoperă, una care va face existența mea în valoare în timp." El a răspuns, cu un zambet Toothy înfiorător.

"Tu ai o afacere cerb." Am spus cu un oftat.

Următoarele câteva luni au trecut rapid, mai ales cu păstrarea ocupat cu sarcinile pe care Deer dorea. Am făcut în jurul valorii de douazeci de sarcini, de învățare un pic despre istoria Deer lui de-a lungul drum. El a fost de fapt un faimos cititor de palmier și Jester mii de ani în urmă. O glumă a lui, dar a mers teribil de greșit. Atunci când unul dintre prinți el a fost distractiv luat ofensat și l-au executat, spiritul său a trăit pe-a lungul veacurilor, ajungand oricui ar asculta. Să fiu sincer am fost mai fericit decât am fost vreodată aceste ultimele câteva luni decât am fost în întreaga mea viață. Am avut bani, femei, un loc de muncă bun și un loc minunat de a trăi. Totul mergea bine, pana acum.
În această dimineață, mi sa spus să o semi-conducător auto pe o schimbare doar un pic mai mult decât de obicei. Am făcut ce am fost întrebat în acest sens un coleg de-al meu, care inițial s-ar fi dat un cupon pentru o masă gratuită și vizita la Fawn-Doe Rosa, a dat cuponul pentru mine. Așa că am luat o pauza de prânz mai mult și a condus la grădină zoologică pentru masa de prânz. Am adus prânzul meu peste Deer și am împărțit masa mea în tăcere. Am ajuns până să plece atunci când Deer a vorbit.

"Mă tem că timpul nostru împreună rulează scurt, așa cum am spus înainte de a vedea ce va fi și ce poate fi. Ceea ce merge în jurul vine înapoi în jurul valorii. "El a terminat de cântat piesa lui Justin Timberlake.

"Stai ce vrei să spui?", Am întrebat confuz.

"De ce, capodopera mea desigur," Cerbul chicoti, "Tot ceea ce ați făcut pentru mine a condus la acest moment exact, începând cu afișul și terminând cu schimbarea de schimbare."

"Stai ce se va întâmpla?" Am întrebat încep să se sperie și dezbaterea dacă să nu-l sau coadă de mare.

"Nu există nici un folos în stare de funcționare", a declarat răspicat Cerbul "Așa cum am spus mai înainte, am fost de planificare acest moment, timp de câteva luni. Am știut, fără îndoială, te-ar ajuta. Umorul te un pic eu îți voi spune cum totul joacă afară, pentru că indiferent de ceea ce faci capodopera mea va fi completă. Totul a început cu câinele ați găsit, ceea ce a permis ca el să fie întors acasă. Următoarea sarcină, cel cu trimestru, a cauzat un copil să gem o mașină de jucărie. El sa supărat și mama lui a fost atât de prelucrat ea a avut un atac de cord, așa că a trebuit să cheme pe cineva să preia câinele ei vizionarea de locuri de muncă pentru a doua zi. Privitorul substitut, fiind omul ți-a spus că e de rahat la viață. El sa supărat și a fost foarte distras de la locul de muncă de astăzi și a pierdut accidental câinele el trebuia să fie grijă de. Apoi am avut te duci la un bar și pentru a muta o bere câțiva inch, ceea ce a determinat pe cineva să-l verse pe o altă persoană. Tipul cu unul a primit un nebun, a aruncat o sticla de bere la celălalt tip, care a lovit un caz de baseball trofeu, determinându-l să distrugă. Ai încercat să ajute barmanul găsi mingea în lipsă, dar ea a ajuns atât de lovit de tine a uitat complet despre mingea în lipsă. Ei bine, un copil a constatat că mingea și joacă baseball cu ea în timp ce vorbim. Apoi tura te-a schimbat astăzi, el a fost deja lucrează o tură dublă, acum el este într-adevăr epuizat și timpul său de reacție este un pic mai lent. "Cerbul lasa un strănut tare și se întoarse să se uite peste drum.

"Dar ceea ce face acest lucru trebuie să faci cu mine?" Am întrebat temut să aud răspunsul. Tocmai a dat din cap spre drum. M-am întors încet pentru a face față drumului ca am auzit un copil plangand si urmarind un caine cu o minge de baseball în gură. Puștiul sa oprit pentru a prinde respirația lui ca câinele a intrat pe drum, apoi de cotitură pentru a face față copilul să vadă dacă el era încă în urma, se ghemui jucăuș și wagged coada. Am sărit ca un semi blared cornul lui, prea puțin prea târziu ... câinele a explodat în biți și piese de pe aripa cabinei camioanelor. Asta e atunci când mingea a prins ochiul meu. Ea returnate în roata de roata din spate, apoi, fără avertisment a venit spre mine rocketing. Am acoperit capul și pieptul cu brațele, în speranța de a mă proteja, dar mingea nu a fost după fața mea sau piept. Pontajul cu ușurință la peste o sută de mile pe oră, mingea a ma lovit direct în sac cu bile. Am căzut imediat la calus podea și puking peste tot locul. In tot acest timp, cerb a fost prancing în jurul valorii de râs isteric.

"Ia-frecat shrekt", el a urlat ", cu fața ta este atât de Alianza del neprețuit ahahaha! Cea mai bună farsă vreodată! "

Privind în jurul cu disperare, am găsit o piatră destul de mare de iaz, furișează în spatele Deer și ridicând-l peste cap în timp ce el încă râs incontrolabil. El a bătut în jurul ca zări umbra mea se prefigurează peste el.

"Oh, la naiba". El icni, așa cum am adus piatra mare pe cap, ucigând-l pe loc.

Am oftat puternic, șchiopăta peste mașina mea și de conducere direct la spital. Câteva ore mai târziu, surpriză, surpriză, am aflat că nu mai sunt în stare să poarte copii. Cu testicule umflate la dimensiunea de mingi de tenis, nu am putut să nu-mi scutur capul în dezgust. M-am întins în iarbă, înjura pentru mine. Se pare că Deer ar avea râde la urmă ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu